Proizvod je bio dodan u košaricu
0
0,00 KN
Natrag / Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

UVJETI POSLOVANJA

Uvjeti poslovanja online trgovine Balonmania sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZZOP), Zakonom o elektroničkoj trgovini (ZET), Zakonom o obveznim odnosima ( ZOO), na osnovi preporuka GKH i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje i sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEK). Uvjeti su vidljivi na web stranici trgovine Balonmania, a i na raspolaganju su u fizičkim poslovnicama tvrtke Dominion d.o.o..

Online trgovinom Balonmania upravlja tvrtka Dominion d.o.o., Vrtna 38a, 40305 Nedelišće, Hrvatska; matični broj: 0881112, OIB: HR14426038690, koja je prodavatelj usluge e-trgovine (u nastavku: prodavatelj).

Korisnik (u nastavku isto: kupac ili gost) i online trgovina Balonmania imaju prava i obaveze prema općim uvjetima poslovanja, a navedeni su u uvjetima poslovanja. Kupovina se ne može zaključiti bez potvrde da je Korisnik upoznat i da se slaže s Uvjetima poslovanja online trgovine Balonmania. 

 

KORISNICI ONLINE TRGOVINE BALONMANIA

Online trgovina Balonmania prilagođava se zahtjevima svojih korisnika i zato omogućuje kupovanje kao gost-posjetitelj ili kao kupac svojim korisničkim imenom i lozinkom.

Prijava u online trgovinu Balonmania moguća je pristupom Internet stranici  i svaki Korisnik obavezan je poštovati Uvjete poslovanja i pristaje da se na njega primjenjuju odredbe ovih Uvjeta poslovanja.

Želi li posjetitelj Internet stranice postati kupac online trgovine Balonmania, to može učiniti klikom na ikonu REGISTRIRAJ SE.  U tom primjeru pridobije svoje korisničko ime i lozinku, koje može upotrijebiti i za slijedeće kupovine, time postaje KUPAC online trgovine Balonmania. Nakon što se registrira, na svoju e-mail adresu dobije link za potvrdu na koji mora kliknuti (potvrditi poveznicu) kako bi uspješno završio cjelokupan postupak registracije.  Korisničku lozinku oblikuje sam prilikom registracije, a korisničko ime je e-mail adresa korisnika. E-mail adresa i lozinka korisnika omogućuju dostup do unesenih podatka korisniku, a ti ostaju pohranjeni i vidljivi prilikom svake prijave. Korisnik može u svakom trenutku svoje podatke sam promijeniti. Registracija je moguća prije ili tijekom postupka kupovine.

Ako posjetitelj online trgovine Balonmania želi kupovati, a ne želi svoje korisničko ime i lozinku, na početku ili na kraju postupka kupovine klikne na ikonu NASTAVI KAO GOST. U tom slučaju uneseni podatci bit će upotrebljeni samo do kraja procesa kupovine, a korisnik je GOST online trgovine Balonmania.

Ako korisnik (gost ili kupac) online trgovine Balonmania ima bilo kakav problem prilikom upisa, registracije ili kupovine, može nam se obratiti tijekom radnog vremena od ponedjeljka do petka od 9.00 h do 15.00 h na našu info adresu: info@balonmania.hr i u najkraćem mogućem vremenu ćemo pomoći riješiti problem.

 

 

DOSTUPNOST INFORMACIJA

Online trgovina Balonmania svojim korisnicima, gostima ili kupcima, i prije prihvaćanja ponude ili sklapanja ugovora osigurava slijedeće informacije koju su im stalno na raspolaganju:

  • identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični broj, registarski broj i OIB) – link O NAMA;
  • kontakt podatci za komunikaciju (e-pošta, telefon) – link O NAMA;
  • bitne osobine proizvoda ili usluge, kao i dodatne informacije o uslugama i garancijama, možete pronaći uz svaki proizvod na web stranici u rubrici INFORMACIJE;
  • informacije o dostupnosti  proizvoda – svaki proizvod ili usluga koji su u ponudi na web mjestu dostupni su u razumnom roku;
  • uvjeti dostave proizvoda ili izvršenja usluge, pogotovo način, mjesto i rok dostave – link DOSTAVA;
  • jasno određene cijene u hrvatskim kunama iz kojih je razumljivo i jasno vidljivo sadrže li PDV,  trošak prijevoza i druga davanja;
  • način dostave ili ispunjavanja narudžbe kao i način plaćanja;
  • vrijeme važenja ponude ili ugovora web trgovine Balonmania – navedeno je na ponudi/ugovoru;
  • informacije o roku u kojem je moguć raskid ugovora i uvjeti jednostranog raskida ugovora (u skladu sa člancima od 72. – 78. ZZP); ako potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa čl. 79 ZZP, o tome je i obavješten – pogledajte u poglavju RASKID UGOVORA;
  • informacije o postupku reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za odnose s kupcima – pogledajte u poglavlju RASKID UGOVORA;
  • obavijest o odgovornosti za materijalni nedostatak – pogledajte u poglavlju MATERIJALNI NEDOSTATAK.

PONUDA PROIZVODA, KOMPLETA I POSEBNOSTI INTERNETSKE TRGOVINE BALONMANIA

Ponuda proizvoda internetske trgovine Balonmania se neprestano mijenja i dopunjuje. U želji da korisnicima pomognemo i olakšamo kupovinu,  našu smo Internetsku ponudu proizvoda podijelili u dva formata: kupovina po kompletima i kupovina po proizvodima.

 

POSEBNOST PRI KUPOVINI KOMPLETA ILI PROIZVODA KOJI SADRŽE BALON NAPUHAN HELIJEM ILI ZRAKOM I FIGURE IZ NAPUHANIH BALONA

Ako Vaša narudžba sadrži balon napuhan helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, plaćanje se mora izvršiti unaprijed. Reklamacije za narudžbe koje sadrže balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona uvažavamo isključivo odmah prilikom preuzimanja paketa. Zato Vas molimo da paket pri preuzimanju otvorite i provjerite odgovara li sadržaj onome što ste naručili. Ako ne odgovara, pošilju nemojte preuzeti. Naknadne reklamacije ne uvažavamo, jer su baloni napuhani isključivo prema Vašoj želji i nije ih moguće naknadno prodati drugoj osobi.

 

 

KUPOVANJE PO KOMPLETIMA

Ekipa internetske trgovine Balonmania je posebno za svoje korisnike pripremila format kupovanja po kompletima. Već oblikovanim kompletima želimo našim strankama olakšati i skratiti vrijeme potrebno za kupovinu, jer je na ovaj način postupak kupovanja vrlo brz i jednostavan. Budući da imamo uvid u sistem i znamo koje proizvode korisnici najčešće traže, u mogućnosti smo oblikovati  simpatične i tematski zaokružene komplete proizvoda.

U pojedinom kompletu je uključeno do 6 tipičnih proizvoda koje kupci najčešće kupuju za određenu prigodu. Unatoč unaprijed oblikovanom kompletu, korisnik ima mogućnost promijeniti sastav kompleta – iz kompleta može odstraniti ili dodati proizvode. Ako dodaje proizvode, nagradit će se bonusom i popustom. Što je veća vrijednost u košarici, više je moguće osvojiti nagrada. Cijena proizvoda u kompletu je zbog količinskog tj. vrijednosnog popusta kojeg dobijete zbog kupovine kompleta niža od cijene pojedinačnih proizvoda i preračunava se u skladu s vrijednosti kompleta.

Isto tako je jasno vidljivo koliko je kojih proizvoda u pakiranju, tako da korisnik može kupiti dovoljnu količinu proizvoda. Kupovina kompleta je povoljnija ako se povećava količina tj. vrijednost kupovine. Istovremeno korisnik ima mogućnost da putem kupovine po kompletu kupi i samo jedan proizvod, ako sve ostale odstrani iz kompleta.

Baloni u internetskoj trgovini Balonmania se prodaju napuhani (punjeni  helijem), osim ako je u opisu drugačije označeno. Ako korisnik ne želi napuhan balon, mora odznačiti (odstraniti kvačicu) ispred natpisa ŽELIM NAPUHAN BALON S HELIJEM!  pri samom opisu odabranog balona i time će naručiti nenapuhan balon.

Reklamacije za narudžbe koje sadrže balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona uvažavamo isključivo prilikom preuzimanja paketa. Zato Vas molimo da paket pri preuzimanju odmah otvorite i provjerite odgovara li sadržaj onome što ste naručili. Baloni su naime napuhani isključivo prema Vašoj želji  i nije ih moguće naknadno prodati drugoj osobi.

 

KUPOVANJE PO PROIZVODIMA

U ovom formatu kupovanja, na isti način kao i kod kupovanja po kompletima, možete pronaći različite tematski složene proizvode i razne rekvizite za zabavu.

Baloni u internetskoj trgovini Balonmania se prodaju napuhani (punjeni  helijem), osim ako je u opisu drugačije označeno. Ako korisnik ne želi napuhan balon, mora ukloniti kvačicu ispred natpisa ŽELIM NAPUHAN BALON S HELIJEM! i time će naručiti nenapuhan balon.

Reklamacije za narudžbe koje sadrže balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona uvažavamo isključivo prilikom preuzimanja paketa. Zato Vas molimo da paket pri preuzimanju odmah otvorite i provjerite odgovara li sadržaj onome što ste naručili. Baloni su naime napuhani isključivo prema Vašoj želji  i nije ih moguće naknadno prodati drugoj osobi.

 

 

POPUSTI ZA KUPOVINU PROIZVODA NA AKCIJI I TRAJNO NISKA CIJENA

 

PROIZVOD NA AKCIJI

U internetskoj trgovini imamo uz redovitu ponudu proizvoda i PROIZVOD NA AKCIJI. Cijena proizvoda (cijena koju mora platiti korisnik) je zapisana plavom bojom i to je naša maloprodajna cijena koju sami oblikujemo. Kada se odlučimo da stavimo proizvod na akciju, prvotna cijena se oboji crvenom bojom i prekriži. Akcijska cijena je tada označena plavom bojom i važi za kupovinu trenutno sniženog proizvoda do rasprodaje zalihe.

 

CIJENA IZ SNOVA

Posebnu pažnju valja posvetiti proizvodima označenima pod nazivom CIJENA IZ SNOVA (trajno niska cijena), a koji se u internetskoj trgovini posebno povoljno prodaju.

 

BONUSI I POPUSTI

U internetskoj trgovini Balonmania imamo uz redovitu ponudu proizvoda, akcija i cijena iz snova isto tako bonuse i popuste, a koje možete osvojiti raznim kombinacijama kupovanja. Bonusi su proizvodi koje Vam poklanjamo besplatno. Ako poklon bonus ne želite, možete ga prije potvrde narudžbe jednostavno odstraniti iz košarice.

BONUSI

-          Bonus šećerna pjena (za kupovinu iznad 500 kn)

-          Bonus karamelni popcorn (za kupovinu iznad 750 kn)

POPUSTI

-         10 % popusta prilikom kupovine u vrijednosti kompleta iznad: 450 kn 

 

NARUDŽBA – UGOVOR O KUPOPRODAJI

Kada korisnik ili gost (u nastavku: kupac) potvrdi da se slaže s općim uvjetima online trgovine Balonmania i kad preda svoju narudžbu te na svoju e-mail adresu primi potvrdu o uspješno zaprimljenoj narudžbi, tada je između njega i online trgovine Balonmania sklopljen kupoprodajni ugovor. Nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora i kupca i online trgovinu Balonmania obvezuju opći uvjeti poslovanja online trgovine Balonmania, promjena podataka nije moguća, isto tako nije moguća izmjena cijene, a ugovor je pohranjen u arhivi poslužitelja online trgovine Balonmania.

Dominion d.o.o. zadržava pravo da odbije narudžbu ako proizvod nije više na zalihi ili ako se radi o očitoj greški u cijeni, koja može nastati usljed pogreške u automatskom prijenosu, a o čemu ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem vremenu. U slučaju nejasnoća, provjere podataka ili osiguranja pravile dobave možemo vas nazvati na telefonski broj kojeg ste unijeli u rubriku „Telefon“ pri registraciji odnosno kupovanju kao gost.

 

PROMJENA NARUDŽBE PRIJE POČETKA OBRADE NARUDŽBE

-       Narudžba za plaćanje pouzećem s gotovinom

Nakon slanja narudžbe za plaćanje pouzećem s gotovinom možete promjenu narudžbe poslati elektroničkom poštom na adresu: info@balonmania.hr uz posredovanje slijedećih podataka: ime, prezime i broj narudžbe, proizvodi i količina proizvoda koje želite dodati, promijeniti ili odstraniti, izmjena dostave ili načina plaćanja.

 

            Narudžba za plaćanje kreditnom karticom

Nakon slanja narudžbe za plaćanje kreditnom karticom je postupak promjene narudžbe zbog obavljene rezervacije sredstava na platnoj kartici slijedeći: opozovite narudžbu prema uputama za RASKID UGOVORA i napravite novu narudžbu.

 

NAČIN PLAĆANJA

Online trgovina Balonmania nudi različite načine plaćanja za narudžbe u online trgovini Balonmania:

a)       Za narudžbe koje sadrže balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona** isključivo plaćanje po predračunu ili kreditnom karticom (VISA, MAESTRO, MASTERCARD)

b)      Za sve ostale proizvode*

 

  • kreditnim karticama VISA, MAESTRO i MASTERCARD**,
  • uplatom po ponudi/predračunu na račun Dominion d.o.o.**,
  • gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke (po pouzeću)*,
  • gotovinom ili karticama (Visa, Maestro i Mastercard) prilikom osobnog preuzimanja u Zagrebu*,
  • gotovinom ili karticama (Visa, Maestro i Mastercard) prilikom osobnog preuzimanja u Nedelišću*.

 

 

-          Isto tako u slučaju označeno s * zadržavamo pravo zahtijevati plaćanje po ponudi/predračunu ako se radi o narudžbama veće vrijednosti.

-          Narudžba će se realizirati nakon što je uplata zaprimljena i vidljiva na našem računu (u slučaju plaćanja po ponudi/predračunu odnosno plaćanja kreditnom karticom).

-          Prodavatelj izdaje račun na trajnom mediju sa specificiranim troškovima.

-          Plaćanje je moguće samo u jednokratnom iznosu. Račun se prilaže u paket uz naručene proizvode.

-          Ako se odlučite za plaćanje po ponudi/predračunu, tada uz zaključenje narudžbe na Vašu e-mail adresu šaljemo i predračun. Prilikom plaćanja obavezno navedite označen poziv na broj predračuna.

-          Prilikom plaćanja platnim karticama posebno pazimo da su podatci na kartici u skladu s podatcima na računu, u suprotnom Vašu karticu nećemo prihvatiti. Isto tako prilikom plaćanja karticama nisu dozvoljene naknadne promjene kupovine, osim u izvanrednim i utemeljenim slučajevima.

RAČUN

Prije nego što gost ili korisnik (u nastavku: kupac) pošalje svoju narudžbu u internetsku trgovinu Balonmania mora provjeriti svoje podatke. Naknadne reklamacije u vezi ispravnosti izdanih računa nismo u mogućnosti uvažavati. Svaki kupac uz pošiljku ili prilikom preuzimanja svojih naručenih proizvoda dobije račun u tiskanom obliku sa specificiranim stavkama tako da su vidljivi svi troškovi kupovine. Ako Vaša narudžba ne sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, na računu je navedeno i pravo na raskid ugovora o kupoprodaji

Ako želite raskid ugovora o kupoprodaji ispunite i pošaljite ovaj obrazac (LINK).

 

CIJENE

Sve cijene su izražene u kunama (kn) i sadrže porez na dodanu vrijednost (PDV). Ponuđač pridržava pravo do izmjene cijena. Ponuđač se stalno trudi osigurati točne podatke u internetskoj trgovini Balonmania. Unatoč svemu može se dogoditi da se cijena proizvoda promijeni upravo u fazi obrade narudžbe ili je navedena cijena pogrešna. Ponuđač u takvom slučaju obavještava korisnika i upoznaje ga s time što po zakonu može učiniti.

 

KUPOVINA I OBAVJEŠTAVANJE

Zbog naravi našeg rada i usluga te naših proizvoda potrebno je voditi računa da se proizvodi i kompleti naručuju:

       za osobno preuzimanje i za slanje paketnom dostavom proizvoda i paketa koji sadrže napuhane balone  najmanje 3 dana unaprijed;

Kada korisnik (kupac ili gost) pošalje svoju narudžbu u internetsku trgovinu Balonmania, na svoju e-mail adresu primi potvrdu narudžbe.

Ponuđač započinje obradu narudžbe u najkraćem mogućem roku (u radno vrijeme) i korisniku pošalje obavijest o statusu narudžbe i mogućnosti dobave na njegovu e-mail adresu. Ponuđač zadržava pravo kontaktirati korisnika na njegov telefonski broj ako je to potrebno za optimalno rješavanje eventualnih problema ili provjeru dodatnih informacija.

Ako narudžba sadrži balone napunjene helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, a uvažavajući datum dostave ili preuzimanja koje je odabrao kupac, definirat ćemo najbolji optimalni termin za preuzimanje ili slanje.

 

Nakon završene obrade narudžbe i potvrde narudžbe ponuđač pripremi paket i pošalje ga u najkraćem mogućem radnom vremenu ili ga pripremi za osobno preuzimanje u jednoj od naših poslovnica – ovisno o tome što je korisnik odabrao u samom procesu kupovanja. Nakon toga ponuđač korisniku pošalje obavijest na e-mail da je paket spreman za preuzimanje ili da je paket poslan poštom.

Ako je korisnik već poslao svoju narudžbu, a kasnije se je odlučio narudžbu stornirati (otkazati), to može učiniti tako da što hitnije pošalje pismenu obavijest da otkazuje narudžbu na našu e-mail adresu: info@balonmania.hr, a to može učiniti najkasnije 2 dana prije predviđenog  datuma dostave. Za balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhannih balona narudžbu je potrebno otkazati  najmanje 5 dana prije datuma događaja.

 

KUPOVINA ZA TVRTKE, PRAVNE OSOBE, SAMOSTALNE PODUZETNIKE

Želite li kupovati kao tvrtka, pravna osoba ili samostalni poduzetnik prilikom registracije kao kupac ili gost označite kvačicom ikonicu TVRTKA i ispunite tražene podatke. Upozoravamo Vas da u tom slučaju ne možete tražiti povrat novca od kupovine i isto tako nemate mogućnost raskida ugovora o kupoprodaji u roku 14 dana od preuzimanja proizvoda, a da za to ne navedete razlog; omogućen Vam je ipak povrat proizvoda u okviru garancije.

 

NAČIN PLAĆANJA ZA TVRTKE, PRAVNE OSOBE, SAMOSTALNE PODUZETNIKE

 

U online trgovini Balonmania možete kao tvrtka, pravna osoba ili samostalni poduzetnik plaćati na slijedeće načine:

-          doznakom na račun ponuđača (prodavatelja) online trgovine Balonmania po ponudi/predračunu;

-          platnom tj. kreditnom karticom (MasterCard, Maestro, Visa);

-          gotovinom pri preuzimanju (gotovinsko plaćanje do iznosa 5.000,00 HRK s uključenim PDVom).

 

RASKID UGOVORA O KUPOPRODAJI

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača korisnik ima pravo povrata kupljene robe i time do raskida ugovora o kupoprodaji, a da ne navodi razlog povrata. O namjeravanom raskidu ugovora o kupoprodaji  i povratu robe korisnik mora prodavatelja pismeno obavijestiti najkasnije u roku 14 dana od primitka robe i to na mail info@balonmania.hr ili na adresu DOMINION d.o.o., Vrtna 38a, 40305 Nedelišće.

Korisnik robu mora vratiti najkasnije u roku 14 dana od poslane pismene obavijesti o raskidu ugovora o kupoprodaji i to u originalnoj ambalaži isključivo na svoj trošak kao paketnu pošiljku. Pakete s otkupninom prodavatelj ne prihvaća. Roba koja se vraća mora biti nekorištena, neoštećena, u istoj  količini i ne smije imati vidljivih znakova uporabe. Povratu robe mora biti priložena kopija računa i ispunjen zahtjev kojeg korisnik dobije ovdje. Jedini trošak koji ide na račun korisnika u vezi raskida ugovora o kupoprodaji je trošak povrata robe. 

Korisnik ima pravo do raskida ugovora o kupoprodaji i povrata robe za sve proizvode, osim za proizvode koji spadaju u čl. 5. st. 23, a isključenje je definirano u čl. 79. st. 1., 3. i 4.  Zakona o zaštiti potrošača. U ovu skupinu spadaju usluge izvršene posebno za korisnika i proizvodi koji nisu primjereni za povrat jer su brzo kvarljivi ili je istekao rok uporabe. U ovu skupinu spadaju svi posebno za korisnika napuhani baloni helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, zato jer helij s vremenom polako hlapi iz balona i to nije moguće spriječiti, a takav balon se ne može ponovo upotrijebiti kad helij ili zrak ispuste. Korisnik je dužan naručene napuhane balone helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona  (jer su baloni napuhani helijem ili zrakom po želji korisnika) preuzeti u dogovorenom roku i odmah ih prilikom preuzimanja pregledati. Ako proizvod ne odgovara naručenom ili korisnik otkrije materijalni nedostatak (puknuti baloni) mora pošiljku odbiti odmah prilikom preuzimanja. Isto tako je korisnik dužan nedostatak odmah fotografirati i fotografiju poslati na prodavateljevu e-mail adresu: info@balonmania.hr.

Nakon što naručitelj (korisnik) uredno preuzme pošiljku s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona daljnje reklamacije više ne priznajemo. Molimo Vas da uvažite upute za postupanje s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figurama iz napuhanih balona (pogledajte INFORMACIJE uz pojedinačne proizvode).

 

POSEBNO UPOZORENJE ZA PAKETE S NAPUHANIM BALONIMA:

Korisnik je dužan naručene balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona (baloni su napuhani helijem ili zrakom po želji korisnika) preuzeti u dogovorenom roku. Ako korisnik balone ne preuzme najkasnije na definiran dan dostave* reklamacije (povrat novca za napuhane balone) ne uvažavamo.

*obrazloženje: jer helij ili zrak hlapi iz napuhanih balona, oni su nakon određenog vremena neupotrebljivi.

Ako se korisnik odluči za raskid ugovora o kupoprodaji proizvoda koji čine komplet, može zahtijevati povrat novca za cjelokupan komplet, pod uvjetom da komplet ne sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona. Ako komplet sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, korisnik može zahtijevati povrat novca, ali u tom slučaju mu se odbije vrijednost balona napuhanih helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona bez popusta.

U slučaju opravdanosti reklamacije, troškove ponovnog slanja pokrit će prodavatelj online trgovine Balonmania.

 

TROŠKOVI POVRATA ROBE

Troškovi vraćanja robe idu na teret korisnika. Prodavatelj  korisniku  vraća novac bez poštarine odmah odnosno najkasnije u roku 14 dana od primitka pismene obavijesti o raskidu ugovora o kupoprodaji te primitku vraćene robe. Prodavatelj zadržava pravo da primljenu uplatu drži na svojem računu tako dugo dok se mu ne vrati roba s povrata. Iznos novca se korisniku vraća na isti način kao što je novac bio uplaćen.

 

JAMSTVO (GARANCIJA)

Za kupljen proizvod možete podnositi zahtjev za jamstvo, o tome ćete biti posebno obavješteni uz priložen garantni (jamstveni) list ili će to biti označeno na računu. Isto tako na garantnom listu ili računu pronaći ćete upute koje morate slijediti za uspješno uvažavanje reklamacije. Želite li poslati zahtjev za jamstvo morate ispuniti ovaj garancijski obrazac i priložiti ga uz račun i vraćeni proizvod. Ako informacije o garanciji ne pronađete onda za kupljen proizvod nije moguće slati zahtjev za jamstvo.

MATERIJALNI NEDOSTATAK                                                          

Unatoč trudu i pažljivom postupanju sa svim našim proizvodima može se dogoditi da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak o kojem nas morate obavijestiti u zakonom određenom roku putem našeg obrasca za materijalne nedostatke, a pronađete ga ovdje. Nedostatak morate točno opisati i po mogućnosti priložiti i fotografiju nedostatka. Pravo do uvažavanja materijalnog nedostatka određuje Zakon o zaštiti potrošača čl. 57. st.12. i Zakon o obveznim odnosima (članci 400-422). Materijalni nedostatak postoji ako:

  • kupljena roba nema svojstva koja su potrebna za njenu normalnu uporabu ili promet;
  • kupljena roba nema svojstva potrebna za posebnu uprabu za koju kupac kupuje, a prodavatelju su bila poznata ili bi mu morala biti poznata;
  • kupljena roba nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno propisane ili  dogovorene;
  • primljena roba ne odgovara uzorcima ili modelima, osim ako je uzorak ili model bio pokazan zbog obavijesti.

 

Po primitku obrasca za uvažavanje materijalnog nedostatka proizvod ćemo pregledati i usporediti ga s jednakim i ispravnim proizvodom te dati konačnu ocjenu i mišljenje.

 

PROIZVODI NA UVAŽAVANJU GARANCIJE ILI MATERIJALNOG NEDOSTATKA

Prodavatelj će pregledati proizvod koji je u postupku uvažavanja garancije ili materijalnog nedostatka u zakonskom roku.

Nakon završenog procesa obrade korisnika će obavijestiti o daljnjem postupanju. Korisnik mora svoj proizvod preuzeti u roku 14 dana od obavijesti da je proizvod na raspolaganju. Ako to ne učini, proizvod se šalje na skladište tvrtke Dominion d.o.o. gdje će se pohraniti u periodu do 6 mjeseci. Skladištenje se zaračunava (7,50 kn/dan), isto tako se zaračunju svi dodatni troškovi potrebni za čuvanje proizvoda.

15 dana prije isteka 6-mjesečnog roka prodavatelj korisnika obavještava o daljnem postupku (proizvod prodavatelj može pokloniti u dobrotvorne svrhe – u tom slučaju kupcu ne treba vratiti nikakav novac; proizvod prodavatelj može prodati u online trgovini Balonmania i iznos novca nakazati korisniku na njegov osobni račun – od iznosa novca od prodaje najprije odbije troškove skladištenja i sve dodatne troškove koji nastaju za čuvanje proizvoda).

 

SIGURNOST

U online trgovini Balonmania posebno odgovorno pazimo na sigurnost naših korisnika. Zato za naše e-poslovanje upotrebljavamo odlična sredstva za zaštitu plaćanja, prijenosa i čuvanje podataka - 256-bitni SSL certifikat.  

 

ČUVANJE OSOBNIH PODATAKA

U skladu sa Zakonon o zaštiti osobnih podataka (ZZOP) online trgovina Balonmania čuva sve osobne podatke svojih kupaca i gostiju (korisnika).

Za uspješnu registraciju ili uspješnu kupovinu potrebni su slijedeći podatci (moraju ih navesti jednako tako gosti kao i kupci online trgovine Balonmania ako žele obaviti kupovinu): ime, prezime, adresa, adresa za dostavu, telefonski broj, e-mail adresa.

 

Za registrirane korisnike podatci se upotrebljavaju za slanje ponuda, ugovora, narudžbi, obvijesti o tijeku kupovine, obavijesti o garanciji, povratu robe, materijalnim nedostatcima, za slanje informativnog gradiva i isto tako za kontakt s korisnikom. Podatci se čuvaju na neodređeno vrijeme, isto tako se pohranjuju sve komunikacije između korisnika i online trgovine Balonmania, kao i datum i vrijeme registracije korisnika.

 

Kupujete li kao gost Vaši će se podatci (ime, prezime, telefonski broj, adresa, adresa za dostavu, e-mail adresa i država prebivališta) čuvati samo za vrijeme do izvršenja narudžbe (dok ne primite svoje proizvode). U arhivu će se pohraniti datum i vrijeme Vaše prijave u sistem i sva komunikacija s online trgovinom Balonmania. Nakon primitka naručenih proizvoda pohranit će se samo podatci o narudžbi (broj računa i narudžbe).

 

Osobne podatke korisnika (kupca ili gosta) nećemo davati neovlaštenim osobama. Isto tako upozoravamo kupce i goste da brinu o sigurnosti svojeg računala (da ga primjereno zaštite antivirusnim sistemima). Kupci i gosti su sami odgovorni i za dostupe do svojih e-mail adresa i za čuvanje svojih korisničkih imena i lozinki, a koje ne smiju posredovati drugim osobama.

 

KOMUNIKACIJA

Online trgovina Balonmania će u skladu sa odredbama ZEKa sa korisnikom stupiti u kontakt preko sredstava komunikacija na daljinu s čime se korisnik izrijekom ne protivi.

Oglasne elektronske obavijesti online trgovine Balonmania sastojat će se od slijedećih elemenata:

  • Jasno i nedvosmisleno će biti označena kao reklamne obavijesti i poruke;
  • Pošiljatelj online trgovine Balonmania će biti jasno vidljiv;
  • Različite akcije, promocije i druge tehnike trženja bit će označene kao takve, isto tako će jasno biti određeni uvjeti sudjelovanja u njima;
  • Jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka;
  • Želju korisnika da ne želi primati reklamne poruke će online trgovina Balonmania poštovati;
  • Reklamne poruke će biti jasno vidljive i jasno odvojene od igri i takmičenja;

 

OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

Proizvodi, informacije o dobavi ili o cijeni se neprestano ažuriraju, no ipak se može dogoditi da se te informacije promijene u vrlo kratkom vremenu i online trgovina Balonmania ih ne uspije popraviti. Ako se to dogodi baš u trenutku Vaše narudžbe, o tome ćemo Vas odmah obvijestiti i omogućiti Vam raskid ugovora o kupoprodaji ili zamjenu naručenog artikla. Za sva pitanja o kupovanju u našoj online trgovini Balonmania smo Vam na raspolaganju na našoj e-mail adresi: info@balonmania.hr .

 

U slučaju materijalnog nedostatka (čl. 57. st. 12. ZZP) prodavatelj ima pravo do raskida ugovora o kupoprodaji.

 

ŠTO JE MATERIJALNI NEDOSTATAK?

To je nedostatak u bitnim svojstvima proizvoda i sve greške koje se uobičajeno u trgovini ili u namjeni stranaka smatraju bitnima i prodavatelj ih u slučaju da je znao za njih ne bi potvrdio i ne bi sklopio ugovor o kupoprodaji. To također uključuje i očite greške u cijeni.

 

 

PRIGOVORI I SPOROVI

Online trgovina Balonmania djeluje u skladu s važećim Zakonom o zaštiti potrošača i brine o učinkovitoj obradi prigovora, rješavanju problema i reklamacija. U slučaju poteškoća, prigovora ili reklamacija možete nam pisati na našu info mail adresu: info@balonmania.hr. Ako želite, možete nam ostaviti Vaš telefonski broj i pozvat ćemo Vas povratno. Online trgovina Balonmania će korisniku najkasnije za 5 radnih dana potvrditi da je zaprimila prigovor, a u slijedećih 8 dana ga obavijestiti o tijeku postupka i trajanju obrade. Cjelokupan postupak prigovora ćemo voditi strogo povjerljivo.

 

Mogući sporovi rješavaju se sporazumno, a ako se prodavatelj i korisnik ne mogu sporazumno dogovoriti za sve daljnje postupke nadležan je sud u Čakovcu.

 

Želimo vam ugodnu kupovinu!

 

Uvjeti važe od 22.10. 2020.

© 2021 Dominion d.o.o. · Sva prava pridržana · Kolačići (cookies) · Pravni uvjeti