0
0,00 KN
Natrag / Dostava

Dostava

TIJEK ONLINE KUPOVINE, OBRADA NARUDŽBE I DOSTAVA/PREUZIMANJE

 

1.   TIJEK ONLINE KUPOVINE

Kada korisnik preda svoju narudžbu u online trgovinu  Balonmania na svoju e-mail adresu primi potvrdu o narudžbi (1. obavijest).

Ekipa Balonmania započinje s obradom narudžbe i u najkraćem mogućem (radnom) vremenu. Zadržavamo pravo kontaktirati korisnika na telefonski broj koji nam je ostavio ako je to potrebno za optimalno rješavanje poteškoća ili provjeru informacija.

a)  obrada narudžbe, dostava/preuzimanje

Nakon cjelokupne obrade narudžbe online trgovina Balonmania pripremi paket i šalje ga u najkraćem mogućem vremenu (za pakete koji ne sadrže napuhane balone) ili ga pripremi za osobno preuzimanje u jednoj od naših poslovnica - ovisno o izboru korisnika u samom tijeku kupovanja. Zatim obavijesti kupca na njegovu e-mail adresu da je paket pripremljen za osobno preuzimanje ili da je paket poslan (2. obavijest).

 

b)  uvjeti obrade narudžbe KOJA SADRŽI BALONE NAPUHANE HELIJEM ILI ZRAKOM I NJIHOVA DOSTAVA/PREUZIMANJE

Ako narudžba sadrži balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, uzet ćemo u obzir odabrani datum dostave i definirati najoptimalnije vrijeme za preuzimanje u jednoj od naših poslovnica ili za slanje.

Kada želite naručiti balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, bit ćete već u samom procesu kupovine upozoreni da označite željeni datum preuzimanja ili dostave. U kalendaru ćete označiti željeni datum dostave ili preuzimanja, a pritom svakako uzmite u obzir slijedeće:

A) da je naručeno moguće preuzeti u našim poslovnicama samo u radno vrijeme pojedine poslovnice, a da je dostava od strane dostavne službe moguća samo od ponedjeljka - petka.

B) da je balone napuhane helijem ili zrakom potrebno naručiti najmanje 3-5 dana unaprijed (za osobno preuzimanje najmanje 3 dana unaprijed, a za slanje po pošti najmanje 5 dana unaprijed)

C) baloni su napuhani helijem koji polako hlapi iz balona, zato ne definirajte datum dostave balona napuhanih helijem prebrzo – molimo uzmite u obzir DODATNE INFORMACIJE za ovu vrstu proizvoda.

Nakon cjelokupne obrade narudžbe online trgovina Balonmania pripremi paket i šalje ga u optimalno vrijeme ili ga pripremi za osobno preuzimanje u jednoj od naših poslovnica, ovisno o izboru korisnika u samom tijeku kupovanja. Zatim obavijesti kupca na njegovu e-mail adresu da je paket pripremljen za osobno preuzimanje ili da je paket poslan (2. obavijest).

 

2. NAČIN DOSTAVE

 Za nas pakete na području Hrvatske dostavlja Hrvatska pošta i dostavna služba GLS. Ako Vas prilikom pokušaja uručenja paketa neće biti na navedenoj adresi, paket možete osobno preuzeti na šalteru Vašeg najbližeg poštanskog ureda. 

 

3. TROŠAK DOSTAVE

Tabela troškova dostave i osobnog preuzimanja:

 

Dostava PAKETA A*

Dostava PAKETA B*

Dostava PAKETA C*

39,00 kn

59,00 kn

79,00 kn

 

Osobno preuzimanje - BESPLATNO:

BALONMANIA shop - baloni Nedelišće

Dominion d.o.o. 

Vrtna 38a,

40305 Nedelišće

Radno vrijeme: ponedjeljak – petak od 8 do 16 h

 

BALONMANIA shop - baloni Zagreb

Dominion d.o.o. 

Heinzelova 47a,

10000 Zagreb

Radno vrijeme: ponedjeljak – petak od 9 do 17 h

 

*U koju cjenovnu kategoriju dostave spada Vaš paket (dostava paketa A, B ili C) saznat ćete detaljno u samom procesu online kupovine, a prema Vašem odabiru narudžbe dodijelit će se automatski pripadajuća poštarina.

 

4. DOSTAVA NA SVE ADRESE NA PODRUČJU REPUBLIKE HRVATSKE

Naš partneri pakete dostavljaju na adresu koja je unešena prilikom predaje narudžbe.

Budući da dostavna služba pakete dostavlja tijekom radnog vremena Hrvatske pošte odnosno GLS (i prema terminima dostave dostavljača određenog područja), možete se odlučiti za dostavu na bilo koje drugo ime i adresu, npr. na adresu vašeg posla. Ako ste prilikom online kupovanja odabrali kao način plaćanja gotovinu pouzećem, molimo Vas da osoba koja preuzima paket ima dovoljno gotovine prilikom uručenja paketa. Ako je odabrana dostava na službenu adresu, dostavljač će paket uručiti osobi ovlaštenoj za preuzimanje pošiljaka u tvrtki.

Ako Vas u vrijeme dostave nema na dogovorenoj adresi, dostavljač će Vam ostaviti obavijest u kojoj su upute o daljnjem postupanju. Uobičajeno je da Vas pozovu da podignete paket u najbližem poštanskom uredu.

 

5. OBRADA OŠTEĆENIH POŠILJAKA (ZAHTJEV ZA ODŠTETU)

Prilikom uručenja paketa korisnik će dostavljaču potpisati da je preuzeo paket, isto tako će potpisati da je pošiljka neoštećena i da sadrži sve naručene proizvode. Korisnik je prije potpisa preuzimanja pošiljke dužan provjeriti sadrži li pošiljka naručeno, jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

U online trgovini Balonmania sve proizvode prije pakiranja i slanja pregledamo i pažljivo i sigurno zapakiramo. Ipak i uz najbolju pažnju moguće je oštećenje u samoj dostavi: pošiljka se može otvoriti ili dio sadržaja izgubiti. Zato je korisnik dužan provjeriti pošiljku odmah prilikom uručenja. Samo tako možemo osigurati uspješno rješavanje bilo kakvih reklamacija.

Ako je ambalaža vidljivo oštećena, ako manjka dio sadržaja pošiljke ili ako opazite oštećenje na proizvodima, molimo da odmah odbijete pošiljku. Zajedno sa dostavljačem ispunite zapisnik – opišite oštećenje, greške itd. i potpišite se. Ako je moguće fotografirajte oštećenje. Jedan izvod zapisnika ostane Vama, a drugi uzme dostavljač. Paket ne preuzimajte, nego ga vratite dostavljaču - nama se onda paket vraća u našu tvrtku, a mi ćemo s Vama pokušati riješiti nastalu situaciju na najbolji mogući način.

POSEBNO UPOZORENJE:

Korisnik je dužan naručene balone napuhane helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona (baloni su napuhani helijem ili zrakom po želji i narudžbi korisnika) preuzeti u dogovorenom roku. Ako korisnik balone ne preuzme najkasnije na definirani dan dostave* reklamacije (povrat novca) za napuhane balone ne uvažavamo.

Korisnik ima pravo do raskida ugovora o kupoprodaji i povrata robe za sve proizvode, osim za proizvode koji spadaju u čl. 5. st. 23, a isključenje je definirano u čl. 79. st. 1., 3. i 4.  Zakona o zaštiti potrošača. U ovu skupinu spadaju usluge izvršene posebno za korisnika i proizvodi koji nisu primjereni za povrat jer su brzo kvarljivi ili je istekao rok uporabe. U ovu skupinu spadaju svi posebno za korisnika napuhani baloni helijem ili zrakom i figure iz napuhanih balona, zato jer helij s vremenom polako hlapi iz balona i to nije moguće spriječiti, a takav balon se ne može ponovo upotrijebiti nakon što helij ili zrak ispuste.

Isto tako korisnik je dužan pošiljku pregledati odmah prilikom preuzimanja. Ako proizvod ne odgovara naručenom ili ako korisnik otkrije materijalni nedostatak (puknuti baloni), pošiljku mora odbiti odmah prilikom preuzimanja. Korisnik mora grešku odmah fotografirati i fotografiju poslati na prodavateljevu e-mail adresu:info@balonmania.hr .

Nakon što korisnik uredno preuzme pošiljku s napuhanim balonima na helij ili zrak i figure iz napuhanih balona naknadne reklamacije više ne možemo uvažavati. Molimo da se pridržavate uputa za postupanje s balonima napuhanim helijem ili zrakom i figura iz napuhanih balona (pogledajte INFORMACIJE uz pojedine proizvode).

 

*objašnjenje:

Helij hlapi iz balona koji onda nakon određenog vremena postaju neupotrebljivi.

    Pepa Praščić party set 24. 2. 2021

    Peppa Pig party baloni i proizvodi za ludu igru, smijeh i slavlje!    Klikni ovdje i naruči!  ...

    Pročitajte

    NOVO - Svemir party komplet 23. 2. 2021

    3, 2, 1 i misija Party Svemir počinje! Sve što ti je potrebno za svemirsku zabavu pronađi u naš...

    Pročitajte

    Baloni MINI brojevi i slova - 33cm 15. 2. 2021

    Napravi simpatičan natpis iz balona! Ukrasi balonom brojem svoj rođendan, proslavu obljetnic...

    Pročitajte

    © 2021 Dominion d.o.o. · Sva prava pridržana · Kolačići (cookies) · Pravni uvjeti